Verzendlabel downloaden
Zorg ervoor dat u de e-mail met het verzendlabel hebt ontvangen. Soms kan de e-mail in uw spam- of ongewenste berichten folder terechtkomen.
Soms kunnen technische problemen worden opgelost door een andere webbrowser te gebruiken of uw huidige browser te vernieuwen.
Probeer het verzendlabel opnieuw te downloaden via de link in de e-mail. Zorg ervoor dat u een stabiele internetverbinding hebt tijdens het downloaden.
Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Vermeld uw bestelnummer en het probleem dat u ervaart, zodat we u snel kunnen helpen met een alternatieve manier om het verzendlabel te ontvangen.
We staan klaar om u te ondersteunen en ervoor te zorgen dat uw retourproces soepel verloopt.
Neem contact op
Bij vragen of hulp bij uw bestelling, neem gerust contact met ons op. Ons team staat altijd klaar om u te helpen! We streven ernaar binnen 24 uur een reactie te geven.