Bestel voor 23:00, morgen al lezen
Terug

Klacht indienen

1. Indienen van uw klacht

U kunt uw klacht over zowel onze producten als onze dienstverlening indienen via het contactformulier onder dit bericht. Geef een duidelijke omschrijving van uw klacht, inclusief alle relevante details en indien van toepassing een bestelnummer.

2. Onderzoek

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, onderzoeken we deze zorgvuldig. We zullen binnen 48 uur (op werkdagen) inhoudelijk reageren en u op de hoogte te houden van de voortgang.

3. Oplossing

Afhankelijk van de aard van uw klacht bieden wij een passende oplossing, zoals een terugbetaling, vervangend product of andere maatregelen om het probleem te verhelpen.

4. Bemiddeling

Is uw klacht na onze oplossing niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Consumenten kunnen terecht op www.sgc.nl, zakelijke klanten op www.thuiswinkel.org.

Wij zijn ervan overtuigd dat we de beste service in de boekenbranche bieden en doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u vragen of extra informatie nodig? Neem gerust contact met ons op - wij staan voor u klaar!


Neem contact op

Bij vragen of hulp bij uw bestelling, neem gerust contact met ons op. Ons team staat altijd klaar om u te helpen! We streven ernaar binnen 24 uur een reactie te geven.